Annie♥

Direktlänk till inlägg 18 april 2010

Hej hopp♥

Av Annie Ivarsson - 18 april 2010 13:40

Hej idag blir det städning på R.I.K...klockan 3.

TRÅÅÅKIGT!!!!  

 

Hoppas att alla har det bra!

 

Ps:jag ska börja med veckans Mode och skönhets tips!

Varje måndag så kommer det ett långt inlägg med tips!

Det första handlar om............Självförtroende!

 

 

 

 

/Stora kramar Annie  

 
 
Ztaa

Ztaa

18 april 2010 20:05

Vilken bra idé !!

http://www.ztaa.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annie Ivarsson - 26 augusti 2010 19:29

Idag var det skola som vanligt;) Inget speciellt fast igår hade vi ju språk val! Vi hade spanska och det var jättekul;) Fast vi hade det bara i en halvtimme elr något för att brandlarmet gick 2 gånger!!!!!!!!!!! Så tråkigt men orkar inte be...

Av Annie Ivarsson - 24 augusti 2010 17:56

Förlåt för att jag inte har bloggat på ett tag... Men det har vatt sena kvällar och dagar FULL packade med saker♥   Jag har vatt på kolmården,spelat minigolf och andra saker;) Bilder från Kolmården hoppas jag kommer senare....     ...

Av Annie Ivarsson - 19 augusti 2010 22:34


Hej,idag satte jag min klocka på 9 och gick upp ur sängen 10 minuter senare;) Då satte jag mig framför Tv:n och målade lite granna:D Klockan 10 kom Ludvig ned nästan sovande, han hade slängt sig upp ur sängen;) Sen blev han lite hungrig så ...

Av Annie Ivarsson - 18 augusti 2010 21:22


Matchens resultat blev 1-1 men vi tog det som en vinst för förra gången förlorade vi med 0-6.....;) Idag var det dags för träning igen;) Jag var inte laddad innan men lite mer laddad blev jag på plan sen(som tur va!).   Annars ha...

Av Annie Ivarsson - 16 augusti 2010 13:50

Alla flugor bara stör mig såååååå mycket!!! Dem är så himla jobbiga:D Dem bara sitter på en och håller på och kittla en HELA tiden;) Men nog pratat om dem elaka flugorna^^ hihi^^   Idag blir det bara att sitta framför datan och inte göra ...

Presentation


Hej,mitt namn är Annie och jag är 12år.

Läs,och älska min blogg;)

Så vad väntar du på?!Kommentera!!!!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om mina förändringar på bloggen?
 Jätte fin!
 Vet inte hur den såg ut förut!?
 Förra var bättre!
 Byt direkt,jätte ful!!!!

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20 21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
<<<
April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok♥


Ovido - Quiz & Flashcards