Annie♥

Direktlänk till inlägg 10 augusti 2010

Allt är bra♥

Av Annie Ivarsson - 10 augusti 2010 21:46

OOOPS!!!jag höll tyvärr inte vad jag lovade,det blev nämligen rätt sent igår!!

Men nu ska ni får se lite kläder och andra stuffs som jag har köpt i Götebog,med Vilma♥ och idag med pappa,Ludvig och farfar i Västervik♥



Vi börjar med Göteborg:

Röd Adidas väska som skulle kostat 400:- för 260:-  Gul wezc tröja med JJ tryck kostade 700:- betalade 350:- Röd wezc tröja med ljusblått tryck Samma pris♥    Gladiator skor,elr Jesus sandaler som jag säger ca.200



Det var iallafall lite♥♥



Nu från dagen med bästisen♥♥


   


Gröna tyg skor från Din sko kostade 199:- betalade 149:-  Öronhängen för 40:- från JC(det kanske ni ser♥)  Ett halsband på rea bordet för 10:- (JC där med)



Ett Wii black köpte jag med och jag ska ta en bild så den kommer typ kanske imon;)

Köpte även ett nagellack och kanske något mer♥



Nu kommer bilderna från idag♥Och om ni undrar varför vi åkte till västervik så skulle ludvig till sjukhuset för att kolla hans vänstra höftkula. kan har tydligen lite problem med den ast det har han ju haft ett tag♥

  En peace tröja från H&M 99:- 

  Samma ;) 

    Min tröja famifrån och

   här är baksidan♥ Från lindex♥




Jag köpte även en ring♥den får ni se imon (tror jag,lovar VERKLIGEN INTE lova något♥ hihih)








Nej nu får jag stänga av datan♥



Ha det kuuuul♥


hihi^^^





Tjooooo"











PS.vill du veta vad jag och Vilma köpte för något

att äta så kika in hennes blogg♥

www.vilmis.bloggplatsen.se







 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annie Ivarsson - 26 augusti 2010 19:29

Idag var det skola som vanligt;) Inget speciellt fast igår hade vi ju språk val! Vi hade spanska och det var jättekul;) Fast vi hade det bara i en halvtimme elr något för att brandlarmet gick 2 gånger!!!!!!!!!!! Så tråkigt men orkar inte be...

Av Annie Ivarsson - 24 augusti 2010 17:56

Förlåt för att jag inte har bloggat på ett tag... Men det har vatt sena kvällar och dagar FULL packade med saker♥   Jag har vatt på kolmården,spelat minigolf och andra saker;) Bilder från Kolmården hoppas jag kommer senare....     ...

Av Annie Ivarsson - 19 augusti 2010 22:34


Hej,idag satte jag min klocka på 9 och gick upp ur sängen 10 minuter senare;) Då satte jag mig framför Tv:n och målade lite granna:D Klockan 10 kom Ludvig ned nästan sovande, han hade slängt sig upp ur sängen;) Sen blev han lite hungrig så ...

Av Annie Ivarsson - 18 augusti 2010 21:22


Matchens resultat blev 1-1 men vi tog det som en vinst för förra gången förlorade vi med 0-6.....;) Idag var det dags för träning igen;) Jag var inte laddad innan men lite mer laddad blev jag på plan sen(som tur va!).   Annars ha...

Av Annie Ivarsson - 16 augusti 2010 13:50

Alla flugor bara stör mig såååååå mycket!!! Dem är så himla jobbiga:D Dem bara sitter på en och håller på och kittla en HELA tiden;) Men nog pratat om dem elaka flugorna^^ hihi^^   Idag blir det bara att sitta framför datan och inte göra ...

Presentation


Hej,mitt namn är Annie och jag är 12år.

Läs,och älska min blogg;)

Så vad väntar du på?!Kommentera!!!!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om mina förändringar på bloggen?
 Jätte fin!
 Vet inte hur den såg ut förut!?
 Förra var bättre!
 Byt direkt,jätte ful!!!!

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok♥


Ovido - Quiz & Flashcards