Annie♥

Alla inlägg den 15 augusti 2010

Av Annie Ivarsson - 15 augusti 2010 13:02

Idag var man tvungen att gå upp tidigt:(

klockan 9 skulle man vara ute på

Speedway banan och städa upp

efter allt skräp som kastades PÅ MARKEN på GP:t igår;)

 

Som tur va så var vi så många så det tog bara typ 1 och

en halv timme:D

 

Jag samlade pant,det blev tre säckar som jag plockade och

1 säck jag hittade FULL med pant♥

Det blir nog lite pengar iallafall....

 

Sen när jag kom hem så var det bara att dra på sig

gräsklipparskorna och klippa dem sista meterna jag hade kvar;)

 

 

Nu ska ja äta och sen åker jag in till city och leker lite med Vilma;)

Jag ska ta med mig ALLA mina Barbie dockor så vi har något att göraXD

 

hahah^^Nej,men vi får väl se vad vi hittar på sen♥

 

 

 

BYEEEE♥


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej,mitt namn är Annie och jag är 12år.

Läs,och älska min blogg;)

Så vad väntar du på?!Kommentera!!!!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om mina förändringar på bloggen?
 Jätte fin!
 Vet inte hur den såg ut förut!?
 Förra var bättre!
 Byt direkt,jätte ful!!!!

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok♥


Ovido - Quiz & Flashcards