Annie♥

Alla inlägg den 8 augusti 2010

Av Annie Ivarsson - 8 augusti 2010 23:31

God natt bloggen,nu är det dags att stänga av detta vrak man kallar dator!!?

 

Sov så gott pöss♥

 

 

 

 

 

 

 

Av Annie Ivarsson - 8 augusti 2010 21:41

  


Mina skor jag köpte i göteborg-storstan♥


Hej,som alla vet så kankse jag inte bloggar varje dag men jag ska verkligen försöka bli bättre♥

Som jag sa i förra inlägget så kom vi faktiskt till final pg.av straffar och Ida ägde i målet så vi vann♥♥


Men...sen gick det mindre bra....Vi förlorade med 2-1 i finalen och jag fick inte spela!!!! ÅHHHH vad jag var arg då!!!!!!!!!!  





Men iallafall imon blir det Orskarhamn med Älskade Vilma♥

Ska shoppa så att pengarna bara försvinner;D

hahah;D är säker på att det kommer bli en bra dag♥

Det kommer bilder imon jag LOVAR och SVÄR!!!




Men nu ska jag fixa med lite bilder och lägga in lite music i mobilen och kolla på CSI och sova och..nej där får det vara nog......



Som det ser ut nu så ska det regna imon men det får man ju verkligen inte hoppas-näe..Fast vi ska ju ändå bara gå i affärer!!!




Dagens motto:

Kossor har det bäääääääst ingen proteeeeest♥Mu på er allihopa♥



Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej,mitt namn är Annie och jag är 12år.

Läs,och älska min blogg;)

Så vad väntar du på?!Kommentera!!!!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om mina förändringar på bloggen?
 Jätte fin!
 Vet inte hur den såg ut förut!?
 Förra var bättre!
 Byt direkt,jätte ful!!!!

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok♥


Ovido - Quiz & Flashcards