Annie♥

Alla inlägg den 18 augusti 2010

Av Annie Ivarsson - 18 augusti 2010 21:22

Matchens resultat blev 1-1

men vi tog det som en vinst

för förra gången förlorade vi med

0-6.....;)

Idag var det dags för

träning igen;)

Jag var inte laddad innan men

lite mer laddad blev jag på plan sen(som tur va!).

 

Annars har jag bara suttit inne hela dagen,eller

om jag tänker efter så var jag ju faktisk ute

med hunden hemma hos farfar.

Mathilda skulle klippa gräset så jag och

Ludvig följde med och underhöll farfar lite granna;)

Det var mest Ludvig för jag satt bara inne och målade men

jag tror att han hade kul iallafall;)

 

  

 En gammal bild på Agila sen vi var i sälen i år:D

Hon sitter hos farfar på bilden;)

Just nu,nej NU är sitter hon utanför fönstret på fönster brädan och

fångar natt fjärilarXD inte för att hon har någon tur men aja.....

 

 

 

Sov gott;)

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej,mitt namn är Annie och jag är 12år.

Läs,och älska min blogg;)

Så vad väntar du på?!Kommentera!!!!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om mina förändringar på bloggen?
 Jätte fin!
 Vet inte hur den såg ut förut!?
 Förra var bättre!
 Byt direkt,jätte ful!!!!

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok♥


Ovido - Quiz & Flashcards