Annie♥

Alla inlägg den 13 augusti 2010

Av Annie Ivarsson - 13 augusti 2010 16:05

Nu sitter man i en trååk bil och...TRÅKAR!!!!hihi^^



Ska nog sätta mig och spela lite Sims nu,

tog med mig det för att förfröja tiden;)



Vi får se om det blir något inlägg ikväll..

Vi kommer nog inte hem förräns sent..



Men isåfall,Sov gott♥




Bara för att alla ska få sig ett gott skratt♥

♥Kristen Stewart och Robert Pattinson♥






Av Annie Ivarsson - 13 augusti 2010 13:15

Såhär seer mina skor ut efter gräsklippningen;)

 

 

HIHI^^ Sååååååå snygga (NOT?!)

 

Jag hann bara klippa halva framsidan för regnet bara började ösa ner så jag får nog fortsätta imon;)

 

 

 

Min familjs hund,Trixie;)

 

 

 

 

Nej,nu har jag inget att skriva om....

 

 

Så,hej då♥     

Av Annie Ivarsson - 13 augusti 2010 12:20

Hej på er,nu ska jag klippa gräset...IGEN!!!!

Pappa säger att jag får 50kr om jag klipper framsidan också!

Inte för att jag vill men vad gör man inte för lite money in the pocket???!

 

 

Klockan tre drar vi till orskarshamn och hämtar mamma och sen drar vi till Kalmar;)

Vi ska till fmiljen Sandgren;)

Mamma gick med Marie Sandgren i skolan så dit bär resan av idag till Marie,Stefan,Eric och Elin Sandgren:D

 

 

 

Ska nog blogga på resan om jag tar med mig datan;)

 

 

Ha en bra dag!

 

 

 

Många kramar Annie

 

 

 

 

 

Har gjort om lite,hoppas ni gillar det♥

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej,mitt namn är Annie och jag är 12år.

Läs,och älska min blogg;)

Så vad väntar du på?!Kommentera!!!!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om mina förändringar på bloggen?
 Jätte fin!
 Vet inte hur den såg ut förut!?
 Förra var bättre!
 Byt direkt,jätte ful!!!!

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok♥


Ovido - Quiz & Flashcards