Annie♥

Alla inlägg den 28 juli 2010

Av Annie Ivarsson - 28 juli 2010 20:57

Hej,det var ett tag sen jag bloggade men jag har bara inte orkat!!!!

Förra veckan var vi ju i götet på Gothia cup och då orkade jag inte blogga.

Sen är det ju sommar lov och man bara vill inte blogga!

 

Aja,förra veckan i göteborg var väl okej!Jag köpte en massa saker specciellt tröjor och annat trams:D

+att typ allt var på rean!(WOW vad mycket pengar jag sparade om jag tänker efter!)hihi^^

 

Vi får väl se om det kommer lite bilder på det nya sen!!!1

 

Men hur som helst är det härligt att vara hemma igen!!och sova i sin egna säng!

 

 

 

Imorgon blir det fotbolls träning vid 4 och sedan hem och chilla:D

På morgonen har jag lovat pappa att jag ska ösa grus med honom vid 8.00...Puh vf sa jag att jag skulle göra det för!!????

 

 

 

 

 

 

 

 

PS.den som kommenterat att JAG ALDRIG BLOGGAR! kan sluta med det jag har typ skrivit 511 gånger att jag inte kommer blogga så mycket på sommarlovet! Daa! men aja! Samma sak men den som skrivit att Salem är dålig.Den får stå ut med det!! haha vad jag älskar att vara sånhär!!! MOHAHAHAHAXDXD

 

 

 

 

Och bara för att reta den ännu mer!!! Här kommer ett klipp på SALEM!!!! hahah^^

 

 



Ha det bra och sov gott:)



<3Annie<3

Presentation


Hej,mitt namn är Annie och jag är 12år.

Läs,och älska min blogg;)

Så vad väntar du på?!Kommentera!!!!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om mina förändringar på bloggen?
 Jätte fin!
 Vet inte hur den såg ut förut!?
 Förra var bättre!
 Byt direkt,jätte ful!!!!

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok♥


Ovido - Quiz & Flashcards