Annie♥

Alla inlägg den 2 juni 2010

Av Annie Ivarsson - 2 juni 2010 15:56

Hej,nu ligger man i solen och schteeker då^^!

Vilket underbart väder vi har fått!

Hopppas att det är lika fint på Torsdag nästa

vecka för då slutar ju skolan!

 

Skolan idag var väl inget specci..

Vi kanske hade Ing-Britt för sista gången

idag...,kanske...,...

 

Ja,ja men nu ska jag nog

gå in och kolla på Project Runway!

Det är ju asbra!!

Sen blir det fotbolls träning ikväll fast

jag ska bara dit och kolla för jag

har ont i min hals och lite,lite huvudvärk.

Det är ju bättre att jag är pigg tills imon när

det är match,tycker jag!

 

Ha det bra!

/Annie^^*

(*-*)

Presentation


Hej,mitt namn är Annie och jag är 12år.

Läs,och älska min blogg;)

Så vad väntar du på?!Kommentera!!!!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om mina förändringar på bloggen?
 Jätte fin!
 Vet inte hur den såg ut förut!?
 Förra var bättre!
 Byt direkt,jätte ful!!!!

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok♥


Ovido - Quiz & Flashcards