Annie♥

Alla inlägg den 22 juni 2010

Av Annie Ivarsson - 22 juni 2010 23:24

 Awww....Idag har jag haft en heldag med mamma på stan i Vetlanda!<3

Jag fick ett presentkort av henne när jag fyllde år om att jag fick en heeel shopping dag med mamma och även äta på resturang i Vetlanda:D

Jag köpte:

• 2 bikinis

• 2 jeans shorts

• 1 T-shirt

• MAZZZZZA öronhängen

• 1 Fotlänk

Och lite till.....

Plus en pizza på pizzerian Victoria :D





Jag måste VERKLIGEN bli bättre på att blogga:D

Ska försöka att skriva varje dag men det är ju bara att

det är så mycket annat att göra...

Imon får vi se hur det blir...


Men bara så att alla vet....  Jag sitter inte så

mycket vid datan när det är fint väder.Jag brukar mest

sitta framför mitt piano:D


Jag ska nog bara blogga någon gång varje

vecka så vi får`la se........

Men jag ska göra så gott jag kan...



FÖRLÅT FÖR ATT JAG INTE HAR KOMMENTERAT

HAR INTE VATT INNE PÅ BLOGGPLATSEN SÅ MYCKET......

Presentation


Hej,mitt namn är Annie och jag är 12år.

Läs,och älska min blogg;)

Så vad väntar du på?!Kommentera!!!!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om mina förändringar på bloggen?
 Jätte fin!
 Vet inte hur den såg ut förut!?
 Förra var bättre!
 Byt direkt,jätte ful!!!!

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok♥


Ovido - Quiz & Flashcards